Általános szerződési feltételek

Hivatkozási szám: MK-1.0/20250820

Hatályba lépés dátuma 2025. augusztus 20.


A jelen Általános szerződési feltételek vonatkoznak a https://markovicskata.hu üzemeltetője, Markovics Katalin egyéni vállalkozó, asztro-numerológus. (továbbiakban: Szolgáltató vagy Jogtulajdonos) által kínált szolgáltatások igénybevételére.

I. Szolgáltatói adatok

Név: Markovics Katalin e.v.

Székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Borz u. 10. 1. a.

Levelezési cím: 2310 Szigetszentmiklós, Borz u. 10. 1. a.

E-mail cím: tudatossag@markovicskata.hu

Adószám: 90858479-1-33

Egyéni vállalkozás nyilvántartási szám: 60203890

Nyilvántartásba vevő szerv: Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága

Tárhelyszolgáltató: Rackhost Zrt.

Cím: 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41.

E-mail cím: info@rackhost.hu

II. A szolgáltatás igénybevételére vonatkozó feltételek

A szolgáltatás igénybevételével, valamint a szerződéskötési adatlap kitöltésével a kliens és a kurzusokon résztvevő, továbbiakban Ügyfél kijelenti, hogy az Általános szerződési feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót elolvasta, tartalmukat megértette, és azokat magára nézve kötelező érvényűnek tekinti. A Szolgáltató a jelen Általános szerződési feltételekben a továbbiakban: Szolgáltató.

A https://markovicskata.hu honlapon feltüntetett tartalom, illetve valamennyi aktuális információ a jelen Általános szerződési feltételek részét képezi.

A Szolgáltató magyarországi székhelyű, katás egyéni vállalkozóként kizárólag magyarországi lakcímmel és magyarországi bankszámlával rendelkező természetes személyek részére nyújt szolgáltatást.

III. Szerződéskötés folyamata és létrejötte

A szolgáltatás igénybevételének feltétele a szolgáltatáshoz tartozó szerződéskötési adatlap kitöltése és az abban foglalt feltételek elfogadása. Ezzel a szerződés érvényessé válik.

A Szolgáltató és az Ügyfél között későbbi egyéni, illetve csoportos szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződések a szolgáltatás jellegéhez kapcsolódó egyedi szerződések részét képezik az alap megállapodásnak. A szerződésekre a mindenkor hatályos Általános szerződési feltételek és Adatkezelési tájékoztató az irányadó. 

A szerződés a Szolgáltató rendszerében, elektronikus úton történik, és írásba foglalt szerződésnek minősül a 2013. évi V. törvény (Ptk.) 6:7 § (3) bekezdése értelmében.  A szerződéskötést követően, a kitöltött adatlap másolata az Ügyfél által megadott e-mail címre továbbításra kerül. Valamint a díjbekérő kiküldésével egyidejűleg a Szolgáltató csatolja a szerződés PDF-formátumú változatát, és az aktuális, szerződéshez kapcsolódó Általános szerződési feltételek és az Adatkezelési tájékoztató dokumentumokat. Az online szerződéskötés időpontja a Szolgáltató rendszerében rögzített, amely az adatlap sikeres beküldésének időpontja.

Egyéni és párkapcsolati szolgáltatás igénybevétele esetén az Ügyfél a díjkifizetését követően, a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges kérdéseket adatlap formájában kapja meg. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy ezen kérdések két napon belüli megválaszolása a szolgáltatás határidőre történő teljesítésének elengedhetetlen része.

A szolgáltatások teljesítése során hangfelvétel készül, amely a folyamat támogatását, feldolgozását és visszacsatolását szolgálja. A szolgáltatások igénybevételével az Ügyfél elfogadja, hogy a felvétel készítése a szolgáltatás szerves része.

IV. Nyelv és jogszabályi megfelelés

Az Általános szerződési feltételek magyar nyelven készült.

A Szolgáltató vállalja, hogy a 2008. évi XLVIII. törvény a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló előírásait betartja, és nem tanúsít tisztességtelen magatartást.

Az Általános szerződési feltételek folyamatosan elérhető a következő weboldalon:

https://markovicskata.hu

V. Elállási jog kizárása, jogszabályi alapja

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontja alapján mentesül az elállási jog biztosításának kötelezettsége alól, mivel a szolgáltatás kifejezetten az adott fogyasztó igényeihez igazított, egyedi megrendelésre készül.

VI. Fizetési feltételek, számlázás

A szolgáltatások mindenkori árai a honlapon kerülnek feltüntetésre, és a szerződéskötés időpontjában érvényes díjszabás szerint kerülnek megállapításra.

A szerződéskötési adatlap kitöltésével és elküldésével az Ügyfél tudomásul veszi és elfogadja az adott szolgáltatásra vonatkozó, a honlapon és a szerződésben feltüntetett aktuális díjszabást.

A honlapon feltüntetett díjak, bruttó összegek, amelyek alanyi adómentesség alapján nem tartalmaznak ÁFÁ-t.

A Szolgáltató fenntartja a jogot az árak módosítására. Az új díjszabás a közzétételi időpontjától minden új jelentkezésre érvényes.

A szolgáltatások kifizetése banki átutalással fizetendő.

A Szolgáltató előzetesen díjbekérőt küld a teljes szolgáltatási díjról az Ügyfél által megadott e-mail címre, amelynek fizetési határideje két nap.

A teljes összeg beérkezése után a Szolgáltató előlegszámlát állít ki, a kifizetett teljes összegről, amely pénzügyi teljesítést nem igényel.

A végszámla a szolgáltatás végteljesítését követően, legkésőbb nyolc napon belül kerül kiállításra, és pénzügyi teljesítést nem igényel.

A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, amelyet elektronikus úton továbbít az Ügyfél által megadott e-mail címre.

VII. Egyéni szolgáltatások külön rendelkezései

A szolgáltatás a szerződésben rögzített időpontban valósul meg.

A szolgáltatási díj visszatérítésére nincs lehetőség.

A szolgáltatás igénybevételéhez kapcsolódó időpontmódosítási igényt az Ügyfél a honlapon elérhető adatlap kitöltésével kezdeményezheti. A szolgáltató három alternatív időpontot ajánl, amelyek közül az Ügyfél választ. Az időpontmódosítás anyagi vonzatát az Ügyfél tudomásul veszi és elfogadja.

A szerződéskötést követően a konzultációs időpont módosítása a teljes díj 20%-ának megfelelő költség megfizetésével lehetséges.

A konzultáció időpontját megelőző öt napon belüli módosítás esetén a szolgáltatási díj 30%-a fizetendő.

Amennyiben az Ügyfél előzetes értesítés nélkül nem jelenik meg a kitűzött időpontban, a szolgáltatás teljesítettnek tekintendő és a díj visszafizetésére nincs lehetőség.

Szolgáltatói lemondás esetén új időpontot ajánl fel, a díj változatlan marad.

Online konzultáció (egyéni mentorálás)

Az online konzultáció Zoom videóhívás keretében történik. A konzultáció során a videó élő, de a rögzítés kizárólag hang formátumban készül, a felvétel a Szolgáltató számítógépén kerül tárolásra.

Az Ügyfél felelőssége a konzultáció technikai feltételeinek biztosítása, így különösen az internetkapcsolat, a megfelelő eszköz és a Zoom alkalmazás használatra kész állapota.

Amennyiben a konzultáció a megbeszélt időponttól számított 15 percig nem valósul meg az Ügyfél részéről, a szolgáltatás teljesítettnek tekintendő, és a díj nem visszatéríthető. Minden egyéb rendelkezés, amely az egyéni szolgáltatásokra vonatkozik, a jelen online konzultációra is alkalmazandó.

VIII. Párkapcsolati szolgáltatások külön rendelkezései

Párkapcsolati szolgáltatás esetén a szolgáltatást az Ügyfelek egyenrangúan veszi igénybe. A szerződés mindkettőjükre kötelező érvényű, függetlenül attól, hogy a szolgáltatás díja melyik fél nevére kerül kiszámlázásra. A szolgáltatás megrendelésének feltétele, hogy mindkét fél előzetesen részt vett egyéni elemzésen.

A konzultációs időpont módosítását vagy lemondását bármelyik fél írásban kezdeményezheti, azonban a költségviselésre az a fél kötelezett, akinek a nevére a díjbekérő illetve a számla kiállításra került. Minden más feltétel megegyezik az egyéni szolgáltatásra vonatkozó szabályozással.

IX. Kurzusok külön rendelkezései

 A kurzus részletei (modulok, időpontok) a weboldalon kerülnek közzétételre.

 A szerződéskötéssel az Ügyfél ezeket elfogadja.

Ügyfél általi lemondás vagy meg nem jelenés esetén a kurzus hanganyaga, az Ügyfél számára elérhetővé válik. A Szolgáltató ezzel a szolgáltatást teljesítettnek tekinti, így díjvisszatérítés nem lehetséges.

 Amennyiben a Szolgáltató mondja le a kurzust, új időpontot jelöl ki, és az Ügyfelet értesíti.

X. Adatkezelés és titoktartás

Az Ügyfelek személyes adatainak kezelése a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak, megfelelően történik.

Az Adatkezelési tájékoztató a honlapon érhető el, amelynek elfogadása a szolgáltatás igénybevételének előfeltétele.

XI. Szerződés megszűnése

A szerződés megszűnhet:

  • Közös megegyezéssel
  • Az Ügyfél halálával vagy cselekvőképességének megszűnésével
  • A szerződésben foglalt fizetési vagy adatszolgáltatási kötelezettség elmulasztása esetén
  • A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelentkezést indoklás nélkül elutasítson
XII. Jogi nyilatkozat a saját felelősségről

A szolgáltatás, nem minősül egészségügyi szakképesítéshez kötött pszichoterápiás gyakorlatnak, terápiás tanácsadásnak, illetve gyógyító-vagy természetgyógyászati tevékenységnek.

A kapott információkat az Ügyfél saját belátása szerint használhatja fel, teljes mértékben saját felelősségére.

Szolgáltató nem vállal felelősséget az információk felhasználásából eredő eredményekért vagy azok esetleges hiányáért.

A szolgáltatás nyújtás során használt születési adatok pontos megadásáért az Ügyfél vállalja a felelősséget. Az Ügyfél által megadott adatok felhasználásával készül az elemzés. A születési idő megadása 5 perc pontossággal szükséges, mivel a képlet elemzése ezen alapul. Amennyiben hibás vagy nem pontos adatok következményeként felmerülő problémákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az adatokat nem áll módjában utólag módosítani.

XIII. Egyéni és szubjektív folyamatok

Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy az alkalmazott módszerek és technikák eredményei személyenként eltérőek lehetnek.

XIV. Felelősség kizárása

A honlap technikai problémából, a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból vagy félreérthetőségből eredő közvetlen vagy közvetett vagyoni, vagy nem vagyoni károkért való felelőssége kizárt.

XV. Szerzői jogok

Az Ügyfél kötelezettséget vállal arra, hogy a kapott információkat az együttműködés tárgyával össze nem függő módon nem használja fel. Az anyagok és módszerek Szolgáltató szerzői jogait képezik, azok felhasználásához minden esetben a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása szükséges. Nem megengedett a másokkal megosztás bármilyen formában. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy ilyen jogsértés esetén a Szolgáltató kártérítési vagy kötbér igénnyel élhet. melynek maximális összege 1.000.000 Ft, azaz egymillió forint és jogi úton szerez érvényt a fentieknek.

Jelen Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a hatályos magyar Polgári Törvénykönyv (továbbiakban: „Ptk.”), a fogyasztó és a vállalkozó közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadóak.

XVI. Jogérvényesítési lehetőségek

Panaszügyintézés helye

Név: Markovics Katalin

Cím: 2310 Szigetszentmiklós, Borz u. 10. 1. .a.

E-mail: tudatossag@markovicskata.hu

Panaszügyintézés módja

A szolgáltatással kapcsolatos fogyasztói kifogásokat a Szolgáltató a fenti elérhetőségén történt előterjesztését követően legkésőbb 30 napon belül írásban érdemben megválaszolja, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.

A szóban közölt panaszt a Szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja, feltéve hogy a panasz jellege engedi. Amennyiben az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát az Ügyfélnek, e-mailben, legkésőbb az előző pontban foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló jogvita nem rendeződik, az Ügyfél bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Pest Vármegyei Békéltető Testület,

Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em. 2.

Telefon: (+36-1) 792-7881

XVII. Jogviták rendezése és irányadó jog

A Felek a közöttük felmerülőn jogvitákat elsősorban békés úton, egyeztetéssel kísérlik meg rendezni. Amennyiben az egyeztetés nem vezet eredményre, a Felek kikötik a Szolgáltató székhelye szerinti bíróság kizárólagos illetékességét.  A felek közötti jogviszonyra a mindenkor hatályos magyar jog az irányadó.

XVIII. Záró rendelkezések

A dokumentum hatályos verziója a Szolgáltató honlapján érhető el. A módosítások külön értesítés nélkül lépnek hatályba a közzététel időpontjában.